مدیریت اجتماعی نیازمندنگاه فرهنگی و کارشناسانه

نیشابور ( پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور در جلسه تعاملی با شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور گفت : مدیریت اجتماعی نیازمندنگاه فرهنگی کارشناسانه می باشد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت اجتماعی نیازمندنگاه فرهنگی و کارشناسانه

حسین دهقان پور با تقدیر از همکاری و نگاه مثبت شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان نیشابور به پلیس افزود : امنیت زیر بنای تمامی فعالیت ها ست و همان گونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره فرمودند از نان شب هم بالاتر است .
وی خاطر نشان کرد : شوراها به عنوان منتخبین مردم امین و مورد اعتماد آنان هستند و قطعا به عنوان نمایندگان مردم می توانند در زمینه های مختلف پلیس را در برقراری امنیت پایدار کمک نمایند .ضمن این که نگاه فرهنگی مبتنی بر پیشگیری اجتماعی همراه با تعامل از اولویت های کاری اینجانب است .
دهقان پور تاکید کرد : مدیریت اجتماعی نیازمندنگاه فرهنگی کارشناسانه است چرا که با توجه تغییرات شگرف اجتماعی، گستردگی و حجم آسیبهای اجتماعی و ناهنجاریهای رفتاری مانع از آن است که بتوان تنها از طریق اقدامات انتظامی و بازدارنده به شرایط قابل کنترل در اجتماع دست یافت لیکن این مهم با مشارکت آگاهانه همه اقشار و نهادها محقق خواهدشد.
نجفی، شهردار نیشابور نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب رییس پلیس جدید شهرستان تصریح کرد : ماموریت های نیروی انتظامی همه در جهت خدمت رسانی و توام با تکریم و احترام به شهروندان است که بحمدا.. پلیس توانسته است با رویکرد مردم مداری خود موجب رضایت مندی و اعتماد شهروندان شود.
سید هادی درودی رییس شورای شهر شهرستان نیشابور نیز در این دیدار صمیمی بیان داشت :فرصت خدمت محدود است لیکن ما باید از این فرصت ها که خداوند در اختیار ما قرار داده در این راستا استفاده و در جهت رفع مشکلات مردم با همکاری یکدیگر گام برداریم .
در پایان این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات در رابطه با تقویت خدمات رسانی به شهروندان پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار