دانش‌آموز تنکابنی قهرمان مسابقات ووشو جوانان 2018 برزیل شد

ساری (پانا) - حسن لطفی، دانش‌آموز ورزشکار تنکابنی، توانست در مسابقات ووشوی جهان به میزبانی برزیل در سکوی قهرمانی بایستد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز تنکابنی قهرمان مسابقات ووشو جوانان  2018 برزیل شد

در مبارزه پایانی وزن 80 کیلیوگرم هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر برازیلیا برگزار شد، «حسن لطفی» با «محمد» از اردن روبرو شد و در همان راند نخست کار را یکسره کرد و به مدال طلا رسید.

در پی قهرمانی دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان سما در مسابقات ووشوی جوانان جهان، علیرضا سعدی‌پور، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مدال طلای مسابقات ووشوی جوانان جهان توسط دانش آموز با اخلاق و شایسته شهرستان تنکابن آقای حسن لطفی افتخار دیگری را برای ورزش شهرستان تنکابن و کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی رقم زد.

کسب این موفقیت توسط دانش آموز عزیز و خوش آتیه تنکابنی، مایه بسی مباهات و خرسندی است که موجب شادمانی، غرور و سربلندی فرهنگیان و مردم شریف تنکابن گردیده است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آقای حسن لطفی و مربی گرانقدر جناب آقای حامد سیاه مشته ای، این موفقیت غرور آفرین را به خانواده‌ی محترمشان، تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار