دومین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جاری برگزار شد

بوشهر(پانا) _ سه شنبه شب دومین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور رئیس، نایب رئیس، دبیر، اعضای شورا و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در سال جاری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، دبیر شورای فرهنگ عمومی در این نشست بیان کرد: فرهنگ به تنهایی در جامعه تعیین کننده نیست ولی در کنار سایر عوامل می تواند به لحاظ شکلی و محتوایی بر جامعه تأثیرات فراوان بگذارند.
حمیده ماحوزی افزود: هجمه ها و مسائل زیادی امروزه در جامعه وجود دارد که این نشست‌ها می‌تواند تاثیرات مثبتی را در این راستا در پی داشته باشد.
وی در ادامه به ٢٦ تیرماه روز شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: شورای نگهبان جایگاه خطیری در جامعه دارد که با تصمیمات درست و کارشناسی از انحرافات نظام جلوگیری می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت پرداخت و بیان کرد: برنامه های مختلف و متنوعی در این دهه تدارک دیده شده که از فردا با برگزاری جشنواره مشاعره دانش آموزی استانی رضوی از سوی اداره کل برگزار می شود.
در حاشیه این نشست علاوه بر ارائه گزارش از سوی سید نصرالله بصری عضو شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص فعالیت های صورت گرفته در خصوص فرهنگ استان، رئیس سازمان بهزیستی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مدیر ستاد زیر سایه خورشید به بیان نظرات خود پرداختند.
همچنین کلیه اعضاء در خصوص نام فرودگاه بوشهر که بیش از نیم قرن سابقه دارد نظرات خود را بیان نمودن که در پایان رای گیری نام "فرودگاه شهید ابوتراب عاشوری" به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار