افزایش 14 درصدی کرایه اتوبوس های شهری

همدان (پانا) - سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از ارسال طرح افزایش 15 درصدی کرایه اتوبوس به شورای اسلامی شهر همدان خبر داد و گفت: کرایه اتوبوس بر اساس تصمیم شورا 14درصد افزایش می یابد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 14 درصدی کرایه اتوبوس های شهری

بابک اسدی در گفتگویی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه کرایه اتوبوس با کارت بلیت 350 تومان و به صورت نقدی 450 تومان است، افزود: اتوبوسرانی طرح افزایش قیمت کرایه اتوبوس‌ها را به مبلغ 15 درصد تعیین و به شورای شهر ارسال کرده است.

وی تصریح کرد: کرایه اتوبوس بر اساس تصمیم شورا 14درصد افزایش می‌یابد.

اسدی خاطرنشان کرد: هر اتوبوس دارای شناسه خاصی است که شهروندان در صورت دیدن هرگونه تخلف از سوی راننده می‌توانند شناسه را یادداشت و به اتوبوسرانی اعلام کنند.

وی درباره چرایی بستن در پشت اتوبوس در ایستگاه آخر گفت: متأسفانه برخی از شهروندان بدون اینکه هزینه کرایه خود را پرداخت کنند از اتوبوس خارج می‌شدند بنابراین به رانندگان اعلام شده که در ایستگاه آخر در پشتی را ببندند تا مردم با پرداخت هزینه کرایه خود از در جلو خارج شوند.

وی گفت: بر اساس تراکنش‌های انجام شده، 60 درصد از افرادی که از اتوبوس استفاده می‌کنند، برای پرداخت هزینه کرایه خود از کارت بلیت شهروندی استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار