نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تلاش برای ترویج فرهنگ در حوزه روستاهای محروم استان

سمنان (پانا) - آیت الله شاهچراغی گفت: باید برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی به‌خصوص در حوزه روستاهای محروم استان، تلاش و مساعدت بیشتری صورت پذیرد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ترویج فرهنگ در حوزه روستاهای محروم استان

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شهرها و روستاهای استان نیازمند کار فرهنگی هستند و این امر رسالت نهادهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و ... را سنگین می‌کند.

وی در ادامه افزود: باید برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی به‌خصوص در حوزه روستاهای محروم استان، تلاش و مساعدت بیشتری صورت پذیرد.در تعداد روحانیان مستقر استان کمبودهایی دیده می‌شود که با توجه به وسعت جغرافیایی استان امیدواریم این کمبود به نحوی جبران شود.

آیت الله شاهعچراغی تصریح کرد: روحانیان در سراسر استان می بایست به دنبال جذب جوانان و نوجوانان باشند چرا که معتقد هستیم حفظ این انقلاب و نظام، نیازمند همراهی جوانان و نوجوانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی خدمات ارزنده‌ای در خصوص فرهنگ دینی مردم کرده و این مهم شایسته تقدیر است اضافه کرد: باید فعالیت روحانیان در روستاها مورد بررسی و تحلیل قرارگرفته و گزارش‌های آن گردآوری شود، از سوی دیگر می‌بایست از مردم نیز درباره عملکرد و بازخوردهای فعالیت‌های دینی و قرآنی توسط روحانیان مستقر در سطح روستاها نیز نظرخواهی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار