امام جمعه کاشان: معرفت رمز پیروزی در برابر تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: آن چیزی که می تواند جوانان ما را در برابر تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن پیروز کند و از دانشجو صیانت کند معرفت است.

کد مطلب: ۸۳۷۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه کاشان: معرفت رمز پیروزی در برابر تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن است

آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع اعضای هیات رئیسه، رؤسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه کاشان مسلح شدن استادان دانشگاه ها به سلاح معرفت شناسی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بالاترین علم معرفت الله است و هنر استادان دانشگاه ها باید این باشد که هم خود را مسلح به معرفت شناسی کنند و هم این اصل مهم را به دانشجویان منتقل کنند.

وی افتخارات و کسب رتبه های برتر دانشگاه کاشان در ابعاد جهانی و بین المللی را مایه افتخار دانست و خاطر نشان کرد: میدان کار برای دانشگاه ها باز است و سنگرهای فراوانی است که اگر دانشگاه ها فعال تر شوند می توانند این سنگرها را در سطح جهانی فتح کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم را به دلیل اینکه با جسم و روح انسانها در ارتباط هستند نیبت به دیگر وزارتخانه ها ممتاز تر دانست و افزود: نوجوانان در آموزش و پرورش و جوانان در دانشگاه ها به دلیل شرایط خاص سنی نیاز شدید به علم و معرفت دارند.

وی خاطر نشان کرد: وصیت نامه حضرت امام خمینی و دیدگاههای مقام معظم رهبری در خصوص جوانان و نوجوانان باید استخراج و در دانشگاه ها کارشناسی شود.

وی افزود: در دانشگاه ها نباید اختلافات سیاسی وجود داشته باشد و استاد در نظام توحیدی باید جامعیت داشته باشد و ابعاد معنوی جوانان را هم مد نظر داشته باشند.

امام جمعه کاشان تاکید کرد: آن چیزی که می تواند جوانان ما را در برابر تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن پیروز کند و از دانشجو صیانت کند معرفت است.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ضعف مدیریتی است خاطر نشان کرد: هنر اساتید ما بایستی این باشد که هم خود به معرفت شناسی مسلح شوند و هم به دانشجویان کمک کنند تا در آینده برای اداره نظام مدیر کم نداشته باشیم و بتوانند بر مشکلات به خوبی فائق آیند.

در این دیدار رئیس دانشگاه کاشان نیز گزارشی از فعالیت های این دانشگاه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار