مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل: گلزار شهدای والامقام استان اردبیل ساماندهی شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با توجه به اهمیت ارزش و جایگاه والای شهدای والامقام انتظار می‌رود با ورودی جدی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام شود.

کد مطلب: ۸۳۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:  گلزار شهدای والامقام استان اردبیل ساماندهی شود

موسی کنعان‌پور گفت: با توجه به اهمیت ارزش و جایگاه والای شهدای والامقام انتظار می‌رود با ورودی جدی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام شود.

وی با اشاره به این که دستگاه‌های متولی در امر حفظ و نگهداری گلزار شهدا مسئولیت خطیر و حساسی بر عهده دارند افزود: ارائه گزارش جامع در ارتباط با اقدامات انجام یافته در این زمینه باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه شود و نواقص و تامین اعتبارات به تفکیک شهرستان‌ها انجام شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: انتظار ما از فرمانداری‌ها این است که نسبت به تامین اعتبارات لازم و کافی در این زمینه تلاش کرده و ما را در راستای حل مشکلات موجود کمک کنند تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی گلزار شهدای والامقام که هر چه داریم مدیون آن‌ها هستیم اقدام کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

کنعانپور بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه و پاسداشت و نگهداری از آرمان‌ها و مقدسات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما یک وظیفه مهم است و در این زمینه رسیدگی به این امور به عنوان یک دین کوچک باید به شکل مناسب و ویژه انجام شود و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه از خود به یادگار گذشتند و در این زمینه در قبال شهدای والامقام مسئولیم و باید به وظیفه‌های خود نسبت به ادای دین در مقابل شهدا اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار