آسیب پذیری مرکز PC یزد مورد ارزیابی قرار گرفت

یزد (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران به همراه مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور در مرکز pc آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۳۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آسیب پذیری مرکز PC یزد مورد ارزیابی قرار گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استان در این نشست ارتباطات را زیرساخت توسعه دانست و بر افزایش ظرفیت های مخابراتی استان تاکید کرد.
"هادی هادی نسب" پایداری ارتباطات در زمان وقوع بحران را مهم دانست و ادامه داد: ارتباطات سریع و امن در زمان بحران، لازمه مدیریت است و اگر ارتباطات برقرار نشود، خسارات ‌ها جبران ناپذیر خواهد بود.
وی از مدیران حوزه ارتباطات استان خواست تا آمادگی و پیش بینی لازم جهت مقابله با پیش آمدها در زمان وقوع بحران را داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان با تاکید بر برگزاری مانور در این رابطه افزود: برگزاری مانور می تواند بسیاری از اشکالات غیرقابل پیش بینی در زمان بحران را مرتفع نماید.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان نیز با اشاره به مصوبه کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت بحران برای بازدید و ارزیابی مرکز pc ادامه داد: این بازدید به منظور آشنایی مدیران حوزه مدیریت بحران استان با عملکرد و فعالیت های مرکز ارتباطات زیرساخت صورت گرفته است.
"‌اکرم فداکار" جایگاه استان یزد در پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح کشور را خوب ارزیابی و از عملکرد کارکنان این مرکز قدردانی کرد.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان در ابتدای این بازدید ، گزارشی از وضعیت آمادگی و موضوعات بحرانی مرکز PC استان ارائه کرد.
پوشش همه ارتباطات مخابراتی استان و حفظ و حراست از پایداری شبکه از مهمترین مباحثی بود که ذوالفقاری در این مراسم ارائه کرد.
گفتنی است بازدید از سالن های برق اضطراری مرکز PC ، دیدار و گفت و گو با کارکنان نگهداری مستقر در سالن ها و ارزیابی وضعیت موجود شبکه انتقال و دیتای زیر ساخت استان از دیگر برنامه های این بازدید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار