رئیس کل دادگستری استان تهران تأکید کرد

تاکید رئیس کل دادگستری استان تهران: رسیدگی سریع و قانونی به پرونده‌های تخلفات ارز، سکه و خودرو

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت تدابیری اتخاذ شده تا با تعیین شعب ویژه و قضات مجرب در کمترین زمان و به نحو قاطع و قانونی متخلفان احتمالی برابر مقررات به‌سزای عمل خود برسند.

کد مطلب: ۸۳۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس کل دادگستری استان تهران: رسیدگی سریع و قانونی به پرونده‌های تخلفات ارز، سکه و خودرو

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی گفت: کشورمان در شرایط ویژه و خاص و به تعبیری جنگ اقتصادی قرار دارد و ضروری است عملکرد ما در حوزه های قضایی تحت مسئولیت خود، با شرایط مذکور سازگاری داشته باشد تا بتوانیم همچون سال‌های دفاع مقدس با اتکا به خدا، مردم و ظرفیت‌های درونی کشور در این عرصه نیز موفق شویم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد برای تحقق این امر حصول شرایط سه گانۀ همچون خودباوری، همدلی و وحدت و انجام کار جهادی ضروری است تا همچون سال‌های جنگ تحمیلی همۀ آحاد ملت در هر مسئولیتی که به عهده دارند، کاری جهادی کنند تا از این طریق آرامش و ثبات به جامعه برگشته و نقشۀ دشمنان اسلام نقش بر آب گردد.

اسماعیلی با اشاره به تخلفات اخیر در حوزه‌های مربوط به ارز، سکه و خودرو اظهار داشت: این امر موجب نابسامانی در بخش‌های اقتصادی کشور شده و بنابراین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست معزز قوۀ قضائیه بر برخورد قاطع و سریع با این موارد تأکید فرموده اند.

وی گفت: از این رو تدابیری اتخاذ شده تا با تعیین شعب ویژه و قضات مجرب و با انگیزه به پرونده‌های فوق در کمترین زمان و به نحو قاطع و قانونی در مراحل مختلف اعم از دادسرا، محاکم کیفری یک و دو و انقلاب و دادگاه‌های تجدیدنظر استان رسیدگی و تصمیمات مقتضی گرفته شود و متخلفان احتمالی برابر مقررات به سزای عمل خود رسیده و جامعه آرامش اقتصادی مناسب خود را بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار