سرپرست آموزش و پرورش شهرستان محلات:

نیروی انسانی آموزش و پرورش را کرامت می‌بخشد

اراک(پانا)- آیین تکریم مدیر آموزش و پرورش و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان محلات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی آموزش و پرورش را کرامت می‌بخشد

سرپرست آموزش و پرورش محلات در این آیین با قدردانی از خدمات حسن شمس افزود: یک هزار و 10 روز خدمات صادقانه شما در محلات فراموش نشدنی است و مردم قدردان شما هستند.

محمود الاه‌یاری افزود: پیشرفت آموزش و پرورش محلات به واسطه هم کاری و همدلی کارکنان است و مرهون تک تک دوستان است. انشاءا... ما نیز بتوانیم منشأ اثر باشیم.

وی ادامه داد: محلات شهر سنگ و گل است، سنگ به خاطر مردم سخت کوش و پرتلاش و گل به خاطر روحیه‌ مثل گل مردم که در وجودشان است.

سرپرست آموزش و پرورش بیان کرد: کمبود نیروی انسانی متخصص و فضای آموزشی از عمده تنگناهای آموزش و پرورش است که خوشبختانه در محلات این مشکلات کمتر وجود دارد.

الاه یاری اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان دغدغه اصلی مجموعه را کرامت می‌بخشد و بخش اعظم کار آموزش و پرورش با نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: آمارها نشان از وضعیت مطلوب دانش‌آموزان محلاتی در نرخ گذر از ابتدایی به متوسطه دارد و با یاری خداوند تلاش می‌کنیم سطح علمی دانش‌آموزان را ارتقا بخشیم تا در آزمون‌های نهایی و قبولی در کنکور شاهد موفقیت روز افزون آنان باشیم و این مهم نیازمند همدلی های همکاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار