نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: پرهیز از اشرافی‌گری و افراط و تفریط لازمه خدمت در نظام جمهوری اسلامی است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ایجاد روابط متقابل مسئولین و کارکنان بر مبنای احترام و کرامت پرهیز از اشرافی گری و افراط و تفریط را لازمه خدمت در نظام جمهوری اسلامی دانست.

کد مطلب: ۸۳۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در  آذربایجان شرقی: پرهیز از اشرافی‌گری و افراط و تفریط  لازمه خدمت در نظام جمهوری اسلامی  است

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی در دیدار مدیران و کارکنان این سازمان ها با بیان اینکه پرهیز از خوی اشرافی‌گری و تکریم مراجعان شکاف طبقاتی در جامعه را کاهش می‌دهد، گفت : جامعه بدون برخورداری از یک نظام تأمین اجتماعی توانمند و سازمان‌یافته متحمل مشکلات فراوانی است که آینده شهروندان آن جامعه را با نگرانی‌هایی مواجه می‌سازد.

امام جمعه تبریز افزود: پاسخگویی به مراجعات و ساماندهی مطالبات افراد تحت پوشش و همچنین جلوگیری از موازی کاری ها در واقع تکریم افرادی است که برای دست یابی به خدماتی به سازمان بهزیستی و یا تامین اجتماعی مراجعه میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه گاهاً شاید توقعات غیر قانونی هم در این مراجعات وجود داشته باشد، گفت : کارشناسان مجموعه های اداری درخواست های مردمی را چنانچه خارج از اختیارات و قوانین بود، به نحوی به چارچوب قانونی درآورند و با تکریم مردم به مشکلات پاسخی منطقی بدهند.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی از سوی سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی درحال انجام است، تصریح کرد : جذب مشارکت خیران برای ارتقا سطح خدمات اجتماعی صورت گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه باید از ظرفیت رسانه بیش از گذشته بهرمند شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه حضور فعال در رسانه ها و خبرگزاری را به سازمان ها متذکر شد و گفت : چهل سالگی انقلاب فرصتی مناسب برای تشریح خدمات بدون منت سازمان ها و ادارات مختلف به مردم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار