بهره برداری از 7000 کلاس درس تا پایان شهریور در زاوه

زاوه/مشهد (پانا) - معاون وزیر و ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نماینده مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان زاوه بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۳۷۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 7000 کلاس درس تا پایان شهریور در زاوه

این بازدید با حضور رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، باستانی، نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات درمجلس شورای اسلامی، حسین پور، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی ، ابری معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و همراهی مسئولان شهرستان زاوه از وضع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان زاوه صورت گرفت .

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها از بهره‌برداری 7000 کلاس درس تا پایان شهریور در کشور خبر داد و گفت : در تلاشیم تا اکثر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام طی سال جاری به بهره‌برداری برسد .

در ادامه این بازدید محمد حسین عابدی مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حضور رخشانی مهر و پیگیری باستانی و هم چنین حسین پور به دلیل مساعدت و همراهی آموزش و پرورش در پروژه های عمرانی شهرستان گزارشی از تفاهم نامه های منعقد شده و میزان پیشرفت فیزیکی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار