استاندار فارس: بانک‌ها پرداخت تسهیلات اشتغال را مورد توجه بیشتری قرار دهند

شیراز (پانا) - استاندار فارس با تاکید بر اینکه هیچ دفع الوقتی از سوی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال پذیرفتنی نیست، گفت: بانک‌ها باید اهتمام و توجه بیشتری به پرداخت تسهیلات فراگیر و روستایی اشتغال داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: بانک‌ها پرداخت تسهیلات اشتغال را مورد توجه بیشتری قرار دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل تبادار در جلسه شورای هماهنگی امور بانک ها با اشاره به اهمیت و حساسیت فراوان موضوع اشتغال به عنوان یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم کشور و استان، افزود: بانک ها باید بهره گیری کامل از منابع موجود و در دسترس خود را به منظور تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال مد نظر قرار دهند.

استاندار فارس گفت: مدیران بانک های استان باید شخصا بر طرح های حوزه اشتغال نظارت و رصد داشته باشند و تلاش مضاعف خود را برای بهبود وضعیت تخصیص اعتبارات در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی بکار گیرند.

تبادار با تاکید بر اینکه هرگونه اتلاف وقت از سوی بانک ها در پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال قابل توجیه و پذیرفتنی نیست، افزود: همچنین دستگاه های متولی باید توجه کنند تا طرح ها و افرادی که به بانک ها معرفی می شوند، معوقه نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: برای اینکه کاری انجام نشود، هزاران توجیه وجود دارد اما برای اینکه کار را به نحو مطلوبی انجام دهیم باید همت و عزم همگانی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار