نائب رئیس کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام

مشکل مسیرهای دسترسی فرودگاه پیام تا هفته دولت رفع می‌شود

کرج (پانا) - جلسه کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام در سالن کنفرانس مرکزی این فرودگاه با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های استانی، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکل مسیرهای دسترسی فرودگاه پیام تا هفته دولت رفع می‌شود

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان البرز، گزارشی از اقدامات انجام‌شده خود را بر اساس مصوبات قبلی کارگروه ارائه کردند سپس پیرامون مباحثی چون راه‌های دسترسی به فرودگاه بین المللی پیام، تامین آب و برق فرودگاه و اطلاع رسانی جهت افتتاح بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این جلسه خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و نائب رئیس کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام درباره این جلسه گفت: بندبند مصوبات جلسه های پیشین در این جلسه پیگیری شد. همچنین در بخش تامین آب و برق پیام نیز بر اساس مشورت های صورت گرفته مواردی مصوب شد.

ارتقایی درباره اطلاع رسانی پیرامون مسافری شدن فرودگاه پیام اظهار داشت: برنامه ریزی های متعددی برای اعلام این اتفاق مهم در دستور کار است تا مردم استان از این امر مهم مطلع شده و از این پس به جای رجوع به تهران، سفرهای هوایی خود را در البرز انجام دهند.

نائب رئیس کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام درباره رفع مشکلات مسیرهای دسترسی فرودگاه پیام تا هفته دولت عنوان کرد: درباره این مورد بحث شد و مقرر گردید تا اداره کل راه و شهرسازی بصورت ضربتی وارد عمل شده و اقدام کنند.

کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام در سال جاری و طی دستور مستقیم استاندار البرز جهت هم‌افزایی بیشتر، مشارکت هدفمند و ایجاد بستری یکپارچه جهت تعامل مستمر دستگاههای استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام تشکیل شده است. اعضای این کارگروه از مدیران ارشد دستگاههای اجرایی استان هستند و ریاست آن به عهده دکتر نجفی استاندار البرز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار