معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان: گازرسانی در زاهدان از برنامه زمانبندی خود عقب‌تر است

زاهدان (پانا) - معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت گاز استان باید تعهد کند که در سه ماه دوم امسال علاوه بر جبران عقب ماندگی، بیش از 100 کیلومتر شبکه گذاری انجام دهد تا بتواند به روال عادی در شبکه گذاری دست یابد.

کد مطلب: ۸۳۷۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان: گازرسانی در زاهدان از برنامه زمانبندی خود عقب‌تر است

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، باقر کرد اظهار کرد: عملکرد شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده و عملیات لوله گذاری شبکه گاز رسانی در زاهدان رضایت بخش نیست، این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است که باید هر چه سریع تر جبران شود.

وی افزود: روند کند مرمت و آسفالت مکان هایی که از سال گذشته برای لوله گذاری گاز در زاهدان حفاری شد سبب نارضایتی مردم است، باید هر چه سریع تر توسط متولیان امر به این مشکل رسیدگی و با سرعت بیشتری برای جبران عقب ماندگی اقدام شود.

معاون استاندار با گلایه از عملکرد مسئولان شرکت گاز استان و شهرداری خاطرنشان کرد: چنان چه احساس می شود که روند کار باید به کندی ادامه پیدا کند مسئولان مربوط اعلام کنند که البته نشان دهنده عاجز بودن مسئولان امر و نداشتن راه حلی برای برون رفت از این مشکل است.

کرد گفت: حدود دو سال است که کار حفاری و لوله گذاری گاز در زاهدان و مرمت حفاری های انجام شده در کش و قوس است، این وضعیت شایسته این مردم نیست. شرکت گاز استان و شهرداری زاهدان موظف هستند راه حلی برای رفع این مشکل پیدا و اجرا کنند.

وی تصریح کرد: شرکت گاز موظف است قیر مورد نیاز آسفالت حفاری های انجام شده را خریداری کند و به سرعت کار را انجام دهد. حفاری، لوله گذاری، مرمت و آسفالت باید متناسب با نیازها انجام شود و شهرداری، فرمانداری و کمیته فنی علاوه بر همکاری بر انجام کارنظارت داشته باشند.

وی بیان کرد: یک تیم متشکل از بازرسی، شرکت گاز استان، دفتر فنی و معاونت عمرانی استانداری و شهرداری تشکیل، چالش ها بررسی و در جلسه آینده گزارش های قابل قبولی ارائه شود. مسئولان شرکت گاز استان و شهرداری زاهدان باید هر هفته با برگزاری جلسات علاوه بر رفع مشکلات موجود برای افزایش روند کارها تصمیم های خوبی بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار