مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام اعلام کرد

پرداخت یک میلیاردو 700 میلیون تومان خسارات به آسیب دیدگان زلزله سال گذشته تربت جام

تربت جام (پانا) - مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت : 79 درصد مددجویان تحت پوشش این کمیته دارای خانه های مسکونی ملکی می باشند و21 درصد آنان یا مستاجرمی باشند یا خانه بصورت امانی دراختیاردارند.

کد مطلب: ۸۳۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت یک میلیاردو 700 میلیون تومان خسارات به آسیب دیدگان زلزله سال گذشته تربت جام

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد تربت‌جام، شیرمحمد شاکربرآبادی افزود: همه مددجویانی که منازل آنان ملکی است تحت پوشش خدمات بیمه ای قراردارند و در زلزله سال گذشته منطقه تربت جام مبلغ یک میلیاردو700 میلیون تومان خسارت ازبیمه دریافت و به حادثه دیدگان از زلزله سال 96 تربت جام پرداخت شد.

وی همچنین گفت: ماهیانه با یارانه 45 هزارتومان مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش این کمیته نیزپرداخت می‌شود.

وی درادامه به ایتام تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی تربت جام اشاره کردوگفت : ما دراین شهرستان دوهزارو800 یتیم داریم که الحمدا... دراین شهرستان یتیمی بدون حامی وجودنداردو88 درصد حامیان ما افراد غیر بومی هستند و انتظار ما از مردم تربت جام این است که درصد حامیان بومی نیز افزایش داده شود و اکنون 1214 یتیم زی ر15 سال داریم که یا پدر ندارند و یا پدر و مادر ندارند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی تربت‌جام همچنین افزود: درسال جاری و در ماه مبارک رمضان ما یک مرکز نیکوکاری با محوریت اکرام ایتام در مزار شیخ احمدجام راه اندازی کردیم و ان‌شاءالله با برنامه ریزی‌‍‌هایی که برادران اهل سنت انجام خواهندداد بتوانند در راستای حمایت از ایتام شهرستان ما را یاری کنند.

شاکر برآبادی در پایان به طرح تغذیه کودکان زیر شش سال در شهرستان پرداخت و گفت: با توجه به‌اینکه در شهرستان در حدود 5 هزار نفر از کودکان زیر شش سال با سوء تغذیه مواجه هستند ما با رایزینی‌هایی که با استان انجام دادیم موفق شدیم 50 سهمیه در ماه برای این شهرستان با مبلغ 90 هزارتومان در قالب سبدکالا دریافت که این سبد کالا با 9 قلم که به تائید شبکه بهداشت رسیده بین خانواده های نیازمند پرداخت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار