دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تهران :

کمبود سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی در اسلامشهر برطرف شود

اسلامشهر (پانا) - دبیر مجمع نمایندگان استان تهران خواستار رفع کمبود سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی و نیز بهداشتی و آموزشی در اسلامشهر شد.

کد مطلب: ۸۳۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کمبود سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی در اسلامشهر برطرف شود

محسن علیجانی در خصوص سفر خود به شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در این سفر به همراه تعدادی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر اسلامشهر در شهرک امام حسین( ع) حضور یافتیم و از پروژه های انتقال فاضلاب، بوستان ۱۷هکتاری درحال احداث و تعریض و بازگشایی خیابان شهید شامی بازدید کردیم.

وی در ادامه به وجود املاح زیاد در آب شرب این شهرک اشاره کرد و گفت: املاح موجود در آب شرب نباید از یک حدی بالاتر رود و در این خصوص انتظار اقدامات موثری از اداره آب و فاضلاب داریم.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران کمبود فضای بهداشتی و آموزشی، تفریحی و ورزشی در شهرک ۵۰ هزار نفری امام حسین(ع) را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کمبود فضاهای عمومی تاثیرات زیان آوری بر آسیب های اجتماعی خواهد داشت، که شهرداری اسلامشهر و دیگر نهادهای مرتبط با این موضوع می بایست اقدامات جدی تری در این زمینه انجام دهند.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور خود در پایگاه بهداشت و درمانگاه شهرک امام حسین(ع) افزود: نیازهای جدی در زمینه بهداشت و درمان در این شهرک احساس می شود، که باید اقداماتی در این خصوص صورت بگیرد.

وی بر لزوم افزایش ناوگان حمل و نقل اسلامشهر تاکید کرد و گفت: اعتقاد داریم، که با ارتقا ناوگان حمل و نقل شهری می توان با معضلات ترافیک و آلودگی هوا مقابله کرد و در مصرف سوخت صرفه جویی کرد، که در این خصوص نیز با مدیران شهری رایزنی های لازم انجام شد.

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار