سواحل خزر، محور نخستین جشنواره استانی مطبوعات آستارا

رشت(پانا)-معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی استان گیلان با محوریت سواحل بزرگترین دریاچه جهان «خزر» در بندر مرزی آستارا برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سواحل خزر، محور نخستین جشنواره استانی مطبوعات آستارا

سامان ساسانیان در جلسه هماهنگی این جشنواره که با حضور مسئولان ادارات مرتبط و نمایندگان خبرگزاری ها در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی و هنری نقش بسزایی را در معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در مناطق دارد.

وی با بیان اینکه در معرفی این ظرفیت ها، نقش مهم و تأثیرگذار رسانه و اصحاب قلم در جامعه جهانی غیرقابل توصیف است، ادامه داد: بخش وسیعی از گردشگران بندر مرزی آستارا با هدف بهره مندی از موهبت خدادادی دریا وارد شهرستان می شوند که می توانیم این قابلیت را بیش از پیش معرفی کنیم.

ساسانیان افزود: در همین راستا نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی استان گیلان با محوریت سواحل بزرگترین دریاچه جهان «خزر» در آستارا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آئین اختتامیه جشنواره با تجلیل از نفرات برگزیده در اول شهریور ماه در آمفی تئاتر روباز ساحل سفیر امید آستارا برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاهی از مطبوعات استان گیلان از بخش های جنبی این جشنواره خواهد بود.

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود به موضوعات و بخش های برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: معرفی جاذبه های نوار ساحلی استان به گردشگران و تهدیدات پیرامون آن نظیر آلودگی زیست محیطی و ساحل خواری از موضوعات برگزاری این جشنواره می باشد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، یادداشت، مقاله و سرمقاله تا 10 مردادماه امسال به دبیرخانه خانه جشنواره در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آستارا واقع در فلکه گاز این شهرستان ارسال کنند.

ساسانیان تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات می توانند حداکثر سه اثر منتشر شده از اول تیر 96 تا اول مرداد ماه 97 در مطبوعات و خبرگزاری ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار