رییس سازمان دانش آموزی کشور مطرح کرد: شعار "هر مدرسه یک تشکل" را محقق می کنیم

کرج (پانا) - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی کشور در دومین کنگره مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی اظهار کرد: ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی با رویکرد دانش آمور محوری، دانش آموز یاوری و مدرسه محوری است.

کد مطلب: ۸۳۷۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی کشور مطرح کرد: شعار "هر مدرسه یک تشکل" را محقق می کنیم

علیرضا کاظمی در دومین کنگره مجامع اعضا، مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است اظهار کرد: شعار هر مدرسه یک تشکل را محقق می کنیم.

وی افزود: پیمان میبندیم با تمام وجود در راستای اهداف بلند سازمان و سند تحول بنیادین و مقام عالی وزارت حداکثر تلاش را وجهه همت خویش قرار دهیم و از تمام ظرفیت سازمان یعنی تحقق تمام ساحتی استفاده نماییم.

کاظمی در ادامه گفت: تلاش می کنیم تا دانش آموزان تشکیلات پیشتازان الگویی تمام عیار برای دانش آموزان کل کشور باشند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تربیت اجتماعی و شهروند خوب با رویکرد یک زندگی خوب برای دانش آموزان که همان حیات طیبه است را در سازمان عملی نماییم.

رییس سازمان دانش آموزی کشور ادامه داد: بنا داریم دانش آموزان را در سازمان دانش آموزی با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا نموده تا این رویکرد را در گروه های دانش آموزان تحقق بخشند.

کاظمی در پایان افزود: وجه ممیزی سازمان دانش آموزی در مقایسه با سایر تشکل ها، فراگیر بودن آن در تمام مقاطع تحصیلیست و این بالاترین ظرفیت تربیتی سازمان دانش آموزی برای تربیت دانش آموز تراز اول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار