مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: شایسته است مدیر روزنامه باختر به عنوان خیّر مدرسه‌ای بسازد

کرمانشاه (پانا) - یزدان‌پناه به همراه مشاورانش به دعوت روزنامه باختر در این رسانه‌ی قدیمی مکتوب حضور یافت.

کد مطلب: ۸۳۷۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: شایسته است مدیر روزنامه باختر به عنوان خیّر مدرسه‌ای بسازد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار ضمن اشاره به سابقه یکصد ساله روزنامه نگاری در کرمانشاه به نقش خانواده سعادت در این عرصه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاریخ مطبوعات کرمانشاه به وضوح نشان داده است که فرهنگیان این استان در فضای رسانه های مکتوب و مجازی نقشی ویژه را ایفا کرده و همچنان از مؤثرترین افراد در این مجموعه های مهم به حساب می آیند.

وی با ذکر نمونه هایی از مطبوعات مؤثر کرمانشاه، نقش مدیرانشان را که از جامعه شریف آموزش و پرورش هستند، بی بدیل دانست و ادامه داد: علاوه بر مطبوعات که رد پای مستقیم فرهنگیان توانمند استان در آن به خوبی مشهود است، تمامی ادارات و ارگان ها از مسیر دوازده ساله‌ی آموزش و پرورش گذشته اند و این یک افتخار برای مجموعه بزرگ آموزش و پرورش است.

یزدان پناه در پایان به مدیر روزنامه باختر پیشنهاد داد که به عنوان خیّر مدرسه ساز، مدرسه ای را به نام خود یا نام «باختر» بسازد تا کارنامه فرهنگی این چهره ی رسانه ای روشن تر از پیش در اذهان مردم بماند. این پیشنهاد با استقبال «کامران سعادت» روبرو شد و وی اعلام کرد که می تواند به این پیشنهاد فکر کند.

در این دیدار «رضا موزونی» و «جلیل آهنگرنژاد» نیز به طرح موضوعاتی پرداختند و مدیر مسئول و سردبیر پرتیراژترین روزنامه غرب کشور ایجاد تعاملی جدی بین رسانه‌ی مکتوب باختر و مجموعه آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار