معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

ارتقای 0/48 نمره در امتحانات نهایی پیش دانشگاهی

بوشهر(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پیشرفت اکثر شهرستان ها و مناطق باعث شد تا استان نیز ارتقا نمره در امتحانات پیش دانشگاهی داشته باشد ونسبت به سال قبل ارتقای 0/48 (چهل و هشت صدم) نمره را بدست آورد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای 0/48 نمره در امتحانات نهایی پیش دانشگاهی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین درتاج صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار این اداره اظهار کرد: پیشرفت اکثر شهرستان ها و مناطق باعث شد تا استان نیز ارتقا نمره در امتحانات پیش دانشگاهی داشته باشد ونسبت به سال قبلارتقای 0/48 (چهل و هشت صدم) نمره را بدست آورد.

درتاج ادامه داد: شهرستان بوشهر در امتحانات نهایی پیش دانشگاهی در استان رتبه اول را به دست آورد و شهرستانها و مناطق دشتستان و بندر ریگ به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیشترین ارتقای نمره را منطقه بندرریگ به میزان1/53 (یک و پنجاه و سه صدم) نمره داشته است.

وی با اشاره به اینکه همه دبیران، مدیران و کارشناسان آموزش و روسا و معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق در این رشد تاثیر گذار بودند خاطر نشان کرد: هرچند در امتحانات نهایی پایه سوم در سال‌های اخیر شاهد رشد میانگین عملکرد دانش آموزان استان بوده ایم ولی در پایه پیش دانشگاهی امسال این رشد برای اولین بار در طول سال‌های اخیر اتفاق افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار