پیام تقدیر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از عوامل اجرایی پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی کشور

تهران (پانا) - با پایان پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان دختر مناطق مرزی، معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان های استان تهران، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از عوامل اجرایی پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی کشور

متن پیام سید مجتبی هاشمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برگزاری پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان دختر مناطق مرزی کشور فرصتی دوباره بود برای انعکاس دغدغه های عزیزانی که با استقامت و پایداری در طول تاریخ پرافتخار کشور مدافع کیان ایران اسلامی بوده اند.

آنچه در حوزه برنامه ریزی این اردو مورد توجه قرارگرفته بود ایجاد زمینه یادگیری و یاددهی و تمرین تربیت اجتماعی به لحاظ بهره مندی از محیط های یادگیری متنوع بوده است. وجود کارگاه های تعاملی فعال و بازدیدهای فرهنگی و هنری، مسابقات، برنامه های فرهنگی و جنگ های قرآنی و هنری در بسته نشاط و پویایی موجب افزایش چشم گیر مشارکت دانش آموزان در ادامه اردو گردید.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های موثر، پردغدغه و هدفمند کلیه عزیزانی که در بخش های مختلف برگزاری اردو در حوزه های برنامه ریزی و اجرا بالاخص همکاران تلاشگر و همراه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که زمینه دستیابی به اهداف ترسیم شده را فراهم آوردند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم تجربیات حاصل از این فعالیت سیستمی و تخصصی، زمینه های خدمت به دانش آموزان استان را بیشتر از گذشته فراهم آورد.

در پایان از حسن اعتماد معاونت پرورشی وزرات متبوع و اداره کل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزرات آموزش و پرورش و حمایت های مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جناب آقای دکتر فولادوند راد ویژه سپاسگزارم.

پایدار باشید

سید مجتبی هاشمی

معاون پرورشی و فرهنگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار