رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر: درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر به دختران واگذار شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، همزمان با روز دختر و در راستای حمایت از حقوق دختران، گفت از شهرداری تهران انتظار داریم درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر را به آنها واگذار کند.

کد مطلب: ۸۳۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر: درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر به دختران واگذار شود

زهرا صدراعظم نوری در ابتدای هفتاد و ششمین جلسه شورا ضمن گرامی داشت روز زن در راستای حمایت از حقوق زنان، افزود: ما ایرانیان مفتخریم که میزبان اهل بیت علیهم السلام هستیم، وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها موجب خیر و برکت برای ملت ایران است.

وی ادامه داد: زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشاء محبت، عشق، دوست داشتن و امید به زندگی هستند و در جامعه نیز نماد پویایی، عشق به زندگی و عشق به خوبی ها هستند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا اظهار داشت: جامعه جوان ما که نیمی از آن را دختران جوان تشکیل می دهند، بیش از هر زمان نیازمند به توجه، دیده شدن و اهتمام برای آیندهای بهتر هستند. جامعه ما امروز مفتخر است که از دختران جوان تحصیل کرده برخوردار است که در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بین المللی برای کشور افتخار میآفریند. ما باید فرصت های رشد و پیشرفت را پیش از گذشته برای دختران ایرانی فراهم نماییم، آنها امروز برای بروز شایستگی خود نیازمند به حمایت و توجه همه جانبه مدیران و برنامه ریزان هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که آسیب های اجتماعی در شهر ما دارای ابعاد نگران کننده ای است لبه تیز برخی از این تهدیدات، دختران جوان ما را نشانه گرفته است، رفتارهای صدا سیما و برخی رسانه ها به شدت بر انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر منفی می گذارد.

نوری ضمن محکوم کردن این گونه رفتارهای تحقیر آمیز برخی رسانه ها، گفت: از شهرداری تهران به ویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار داریم که دختران شهر را مورد حمایت قرار دهند و امکانات رشد آنها را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی فراهم نمایند و اختصاص فضاهای مفید و امن در پارک ها، ورزشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و امثالهم را برای ایشان در اولویت قرار دهند و درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر را به آنها واگذار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار