اسناد مالکیت شهرک‌ها تعیین تکلیف شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی شورای اسلامی شهر تهران، خواستار تعیین تکلیف اسناد مالکیت شهرک های واقع در محدوده شهری پایتخت شد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اسناد مالکیت شهرک‌ها تعیین تکلیف شود

سید محمود میرلوحی در هفتاد و ششمین جلسه شورا با اشاره به گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: متاسفانه به رغم ضرورت صدور اسناد مالکیت در شهرک ها و تاکید در برنامه های سوم و چهارم هنوز این مهم صورت نگرفته به طوری که برخی شهرک های مهم و قدیمی نظیر آتی ساز و اکباتان با این مشکل دست به گریبان هستند.

وی افزود: امروز ۷۰ درصد جمعیت ما زیر ۳۵ سال است و اگر نصفش این تعداد دختر باشند یعنی ۵۰ درصد جمعیت جوان ما دختران هستند.

میرلوحی ادامه داد: باید توجه کنیم به این اتفاقی که در کشور افتاده و سهمی که امروز دختران در فناوری های علمی کشور دارند و کرسی های علمی که اختیار کردند. کشور باید خود را برای حضور هر چه بیشتر دختران در عرصه های مختلف آماده کند دخترانی که در همه سطوح جامعه موفق بوده اند.

وی به موضوع اسناد مالکیت شهرک های تهران اشاره کرد و گفت: در تهران ما هنوز مشکل اسناد مالکیت شهرک ها را داریم و باید به این موضوع عنایتی شود.

میرلوحی افزود: شهرک های موجود در تهران عموما بعد از دهه های مختلف ساخته شده و هنوز مسئله سند آنها حل نشده در حالی که از برنامه سوم به بعد بر ضرورت صدور اسناد مالکیت تاکید شده ولی در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس کمیته اقتصادی شورا خاطر نشان ساخت: شایسته است کارگروهی متشل از استانداری، فرمانداری و شهرداری تهران در این راستا تشکیل شود تا با برنامه ریزی منسجم این مشکل رفع شود، این سهل انگاری به اقتصاد شهر تهران و رضایت مندی مردم از خدمات شهری لطمه زده و باید هر چه سریعتر رفع شود.

میرلوحی گفت: در بازدیدهایی که داشتم متاسفانه شهرک هایی مانند اکباتان و آتی ساز هنوز سند مالکیت ندارند و من معتقدم نه تنها در تهران بلکه باید در کل کشور به این موضوع توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار