رسانه‌ها صادقانه برای اعتمادسازی و ایجادامیدواری درمردم تلاش کنند

همدان (پانا) - استاندار همدان بابیان اینکه رسانه ها باید صادقانه در اعتماد سازی و امیدواری مردم بکوشند، گفت: تخریب و تملق در رسانه کار پسندیده ای نیست.

کد مطلب: ۸۳۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها صادقانه برای اعتمادسازی و ایجادامیدواری درمردم تلاش کنند

محمدناصر نیکبخت در دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان گفت: رسانه های استانی نقش تاثیرگذاری در توسعه استان همدان دارند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تخریب و تملق در رسانه کار پسندیده ای نیست، عنوان کرد: رسانه باید واقع بین باشد.

نیکبخت به در پیش بودن برنامه بین المللی همدان 2018اشاره و اضافه کرد: در رویداد همدان 2018نقش رسانه ها بسیار مهم است و انتظار ورود جدی اصحاب رسانه به این موضوع را داریم.

وی با یادآوری اینکه استان همدان طی سال 96در حوزه جوانان، ازدواج و تسهیلات ازدواج رتبه دوم کشور را کسب کرده است، گفت: وزیر ورزش وجوانان در مکاتبه ای به وزارت کشور خواستار قدردانی از استان همدان شده است.

نیکبخت بابیان اینکه کارهایی بزرگی در استان همدان شده و انتظار می رود رسانه ها این برنامه ها را انعکاس دهند، گفت: تنها جایی که می تواند در مقابل فساد و رانت مقابله کند، رسانه است.

استاندار همدان باتاکید براینکه آزادگی در صداقت است و باید صادقانه در اعتماد سازی و امیدواری مردم بکوشیم، گفت: باید درانعکاس اخبار منصفانه عمل کنیم و واردحاشیه ها نشویم.

نیکبخت به در پیش بودن هفته خبرنگار در مردادماه نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای برنامه های روز خبرنگار خانه مطبوعات استان همدان را کمک خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار