ثبت شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت ازسرگرفته شد

تهران (پانا) - امکان ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت از امروز(۲۴ تیر) تا دوشنبه(۱۵ مرداد) برای مدتی محدود فعال شد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت ازسرگرفته شد

به گزارش سازمان خصوصی‌سازی، دریافت شماره شبای بانکی مشمولان جهت واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب مشمولان در حالی از ۳۰ فروردین ماه سال ۹۶ تاکنون از طریق سامانه سهام عدالت در حال اجرا بوده است که از یکم تیرسال جاری، سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان برای به روزرسانی و همچنین بررسی درباره نحوه ادامه دریافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج و امکان ثبت شماره شبای بانکی جدید در این سامانه فراهم نبود.

با توجه به درخواست‌های مکرر مشمولان سهام عدالت، این امکان از امروز(۲۴ تیر) تا روز دوشنبه(۱۵ مرداد) برای مدتی محدود فراهم شده است تا مشمولان اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.

نکته قابل تاکید این که پس از این مدت دوباره امکان ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت غیرفعال خواهد شد.

سازمان خصوصی‌سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود نکرده‌اند اعلام می‌دارد که از این فرصت ایجاد شده زمانی(۲۴ تیر لغایت ۱۵ مرداد امسال) در جهت ثبت و وارد کردن شماره شبای بانکی خود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار