معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار خبر داد:

آغاز ویژه برنامه‌های دهه کرامت در شهریار

شهریار (پانا) - به‌مناسبت دهه کرامت آموزش و پرورش شهریار ویژه برنامه‌های خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ویژه برنامه‌های دهه کرامت در شهریار

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار در این رابطه اظهار کرد: هفته کرامت ایام مبارکی است که مزین است به ولادت سه تن از اهل بیت پیامبر (ص) می باشد.

جوادی در خصوص اهداف این هفته بیان کرد: از اهداف این هفته می توان به گسترش فرهنگ رضوی و زمینه سازی و التزام عملی به ارزش های اخلاقی است و شناخت ابعاد مختلف زندگانی اهل بیت پیامبر به ویژه حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی ملقب به شاهچراغ (ع) اشاره کرد.

وی با اشاره به شعار این هفته که خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع)است، بیان کرد: ما به عنوان عنصر آموزش و پرورش که باید با همکاری و مشارکت در راستای گرامی داشت و اطلاع رسانی مردم قدم برداریم چرا که این هفته سبب ایجاد فضای انس و محبت در محیط ها و مراکز آموزش و پرورش نسبت به اهل بیت و عصمت و طهارت است.

جوادی در خصوص و برنامه ها و اقدامات این هفته تاکید: ایجاد فضای مناسب و برگزاری مراسم میلاد امامان مذکور جهت حضور فرهنگیان و دانش آموزان و مردم علاقه مند، برگزاری همایش ها و جشن ها، فراخوان مقاله پیرامون زندگانی حضرت امام رضا و احمد بن موسی (ع) و حضرت معصومه (س)، برگزاری ایستکاه های صلواتی و در آخر قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در نماز حماعت ظهر و عصر از جمله برنامه های ویژه این هفته می باشد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار