رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در گفتگو با پانا:

برترین های پیشتازان قزوین برای اردوی ملی انتخاب می شوند

قزوین (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از انتخاب برترین های پیشتازان استان برای اعزام به اردوی ملی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برترین های پیشتازان قزوین برای اردوی ملی انتخاب می شوند

شیخ خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین به ارائه برنامه های اردوهای استانی و زمان بندی اردوهای ملی پیشتازان پسر و دختر اشاره کرد و در این خصوص با خبرنگار پانا قزوین به گفتگو پرداخت که در ادامه این گفتگوی اختصاصی را می خوانید:

سوال: آیا امسال اردوی ملی همانند سال گذشته انجام میشود؟
جواب: خیر، امسال رویکرد به طرف کیفیت بخشی پیش میرود. آموزش مهارتهای پنجگانه بیشتر در استانها انجام و افراد زبده انتخاب و به اردوی ملی کشوری میروند و در واقع یک مسابقه و رقابتی از حیث مهارتها برای پیشتازان کل کشور در مرداد ماه انجام میگیرد.

سوال: امسال اردوی استانی سازمان چگونه انجام میگیرد؟
جواب: امسال تصمیم گرفتیم از شهرستانها چندین تیم دعوت و با ارائه آموزش و بعد با داوری، تیمهای برتر را انتخاب و برای اردوی ملی بفرستیم.

سوال: امسال چه تعداد دانش آموز برای اردوی استانی آمده اند؟
جواب: امسال برنامه بر این است که قریب 300 نفر به اردوی استانی دعوت و بعد ارزیابی 35 نفر پسر و 35 نفر هم دختر انتخاب و به همراه مربیان به اردوی ملی اعزام می شوند. تا به امروز اردوی استانی پیشتاز پسر انجام گرفته وهنوز ارزیابی اردوی دانش آموزی پیشتاز دختر انجام نگرفته که قرار است همین هفته انجام بگیرد.

سوال: اردوی ملی پسران و دختران پیشتاز چه زمانی است؟

جواب: پسران از 10 تا 16 مرداد در اردوگاه شهید باهنر استان تهران و دختران از 20 تا 26 مرداد در اردوگاه شهید بهشتی نیشابور برگزار می شود که امیدواریم تیم های اعزامی استان قزوین حضور مثمرثمر و موفق در این اردوی ملی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار