مراسم تکریم و معارفه معاون ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا)- نشست تخصصی مدیران دوره ابتدایی با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سالن جلسات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه  معاون ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد

محمد سیلسپور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش ایتدایی پاکدشت برگزار شد، گفت: مقطع ابتدایی مهم ترین دوره تحصیلی در همه جوامع محسوب می شود و باید بهترین متخصصان امر در این مقطع حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: در صورتی که مقطع ابتدایی به بهترین وجه ممکن در زمینه های مختلف مورد توجه قرار گیرد قطعاً در دوره متوسطه و دانشگاه، مشکل تحصیلی، اخلاقی و رفتاری برای دانش آموزان به وجود نخواهد آمد.
سیلسپور تصریح کرد: تربیت سالم تنها در مقطع ابتدایی نهادینه شده و در دیگر مسیرهای رشد فرد تاثیر گذار خواهد بود.
وی در ادامه از خدمات ارزنده ی حمیده تاجرجهرمی در طول 30 سال خدمت در آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تقدیر نمود و آرزوی توفیق و سربلندی برای این همکار ارزشمند از خداوند متعال خواستار شد.
جهرمی نیز در سخنانی ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و کارشناسان دوره ابتدایی و مدیران مدارس در طول این سالها حضور در عرصه تعلیم و تربیت گفت :هر گونه توجه و همکاری با این مقطع تائیرات مثبتی در روند رشد و تربیت دانش آموزان خواهدداشت و امیدوارم بنده و همکارانم در دوره ابتدایی توانسته باشیم در حوزه تعلیم و تربیت خدمات ارزنده ای را ارائه کنیم.

در این مراسم مدیر اداره آموزش و پرورش پاکدشت،علیرضا ایجی را به عنوان سرپرست معاونت ابتدایی معرفی نمود وخطاب به وی افزود: بدیهی است رسالت جنابعالی و همکاران شما در حوزه تحت پوشش ،اهتمام به نوسازی نسل جوان و خدامحوری، دین باوری وارتقاء معرفت نسبت به اسلام ناب محمدی (ص) و حفظ پاسداری از ارزشهای دینی ، اخلاقی و انقلابی و رشد و شکوفائی استعدادهای علمی دانش آموزان عزیز با استفاده از مشارکت همکاران دلسوز و معلمان عزیز و همکاری صمیمانه آنان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار