معاون فرماندار بوشهر: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی صحیح است

بوشهر ( پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوشهردر جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ، خواستار فعالیت های فرهنگی ادارات شهرستان و اعضای این کمیسیون در زمینه عفاف و حجاب شد .

کد مطلب: ۸۳۷۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار بوشهر:  نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی صحیح است

اسماعیل روحانی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی خود را از فضای بخشنامه ای خارج و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب را ماورای وظیفه اداری خود بدانند .

وی نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف را نیازمند برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه دانست .

روحانی افزود : این موضوع نیازمند کار ریشه ای و همکاری گروهی با صرف زمان از سوی بخش های مختلف و دستگاه های مرتبط فرهنگی همچون آموزش و پرورش ، صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... می باشد .

معاون فرماندار شهرستان بوشهر همچنین اظهار امیدواری کرد : ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان رویکردی مهم مطرح و باید به نحوی عمل شود که مناسب جامعه و چالش برانگیز نباشد .

روحانی در خصوص مد و پوشش های زنانه نیز تاکید کرد : با کمک گرفتن از طراحان ایرانی که به نیازمندی خانم های ایرانی آگاهی دارند و با شناختی که از اقلیم ، فرهنگ و سنت مردم ایران نیز دارند می توان با طراحی بهتر و متناسب با محیط ایران به زنان ایرانی کمک کرد تا شان خویش را به طور انسانی حفظ کند .

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان بوشهر نیز گفت : عفاف و حجاب مظهر وقار ، آرامش و امنیت خانواده و اجتماع می باشد .

زهرا عرفان افزود : با توجه به امنیت ترویج و گسترش فرهنگ غنی اسلامی ضروری است برنامه ها و فعالیت های ترویجی و تبلیغی آگاهانه و موثر بصورت های گوناگون اجرا شود . به گونه ای که اقشار مختلف را در بر گیرد .

وی تاکید کرد : دستگاههای اجرایی با استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای موجود مروج عفاف و حجاب باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار