بیانیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر قرارداد چهار و نیم میلیاردی سروش رفیعی

تهران (پانا) - باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن رد خبر یکی از روزنامه‌ها درباره رقم قرارداد سروش رفیعی، این حرکت را اقدامی در جهت فریب افکار عمومی و ایجاد اشکال و دو دستگی در کار پرسپولیس خواند.

کد مطلب: ۸۳۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر قرارداد چهار و نیم میلیاردی سروش رفیعی

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ باشگاه پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که برای قهرمان ایران و تکرار این قهرمانی وجود دارد، تمام تلاش خود را برای در اختیار داشتن یک تیم قدرتمند به کار بسته است.

از جمله این اقدامات فعالیت مثمرثمر در فصل نقل و انتقالات بود که در جریان آن جذب سروش رفیعی یکی از خریدهای خوب این فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به حساب می‌آید.

در این ارتباط طی روزهای گذشته شاهد درج شایعات و اخبار غیر موثقی در یکی از روزنامه‌های کشور بودیم که رقم این انتقال را 4/5 میلیارد تومان اعلا م کرد.

این خبر در شرایطی منتشر شد که رسانه‌های ورزشی، پیش از این اخباری را در مخالفت باشگاه با پرداخت چنین ارقامی اعلام کرده بودند. سیاست و اصول باشگاه در این ارتباط مشخص است. باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب شدید پرداخت رقم یاد شده، اعلام می‌دارد؛ انتشار اخباری از این دست را با توجه به روشن بودن آثار سوء آن، روی انسجام داخلی یک تیم ورزشی و ایجاد موج روانی علیه آنها، اقدام علیه منافع پرسپولیس و هوادارانش، فریب افکار عمومی و ایجاد دو دستگی می‌داند.

در همین راستا از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم ضمن حفظ هوشیاری خود، کاملا مراقب حرکاتی از این دست باشند که ممکن است با توجه به دو قهرمانی پیاپی و تلاش باشگاه برای تکرار این عنوان، از این پس بیشتر شاهد وقوع آنها باشیم تا وحدت و یکپارچگی تیم و مجموعه خانواده پرسپولیس را به عنوان ابزار موفقیت، تحت تاثیر قرار بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار