مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: ساخت فضای آموزشی در حاشیه شهرها در اولویت قرار گیرد

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، با بیان اینکه در حاشیه شهرها با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم از خیران خواست ساخت فضای آموزشی در این مناطق را در اولویت قرار دهند.

کد مطلب: ۸۳۷۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: ساخت فضای آموزشی در حاشیه شهرها در اولویت قرار گیرد

رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان که در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ با تسلیت حادثه ناگوار برخورد تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری سنندج و جان باختن تعدادی از هم استانی عزیز، برای جانباختگان علو درجات و برای مصدومین شفای عاجل طلب کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت خیرین نیک اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان در مدرسه سازی صدقه جاریه ای است که ثواب و اجر اخروی دارد؛ گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز از 20 سال گذشته به صورت رسمی شکل گرفته و قدم های بزرگی در این عرصه برداشته شده است.

قربانی مشارکت خیرین مدرسه ساز و اقدامات ارزشمند آنان در احداث مدارس در دو و سه دهه گذشته را ستودنی دانست و گفت: حسن کار خیرین نیک اندیش سرعت عمل آنان و تحویل مدارس در کمترین زمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از خیرین مدرسه ساز خواست خیرین دیگر را در راه امر مقدس مدرسه سازی تشویق کنند و همچنین توجه به جامعه روستایی نیز در اولویت کار آنان قرار گیرد.

قربانی با بیان اینکه در حاشیه شهرها با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم؛ از خیرین خواست ساخت فضای آموزشی در این مناطق را در اولویت قرار دهند.

قربانی با بیان اینکه استان کردستان از لحاظ برخورداری از فضای مطلوب آموزشی در رتبه 20 کشوری قرار دارد؛ به وضعیت مدارس استان و عدم برخورداری تعدادی از مدارس موجود از استانداردهای لازم اشاره کرد و گفت: یک سوم فضاهای آموزش و پرورش استان مطلوب، یک سوم نیاز به مقاوم سازی و یک سوم دیگر نیز غیر استاندارد است.

وی در پایان مشارکت خیر خواهانه بنیاد برکت و همچنین اهتمام مسئولین و دست اندرکاران در استانداری، سازمان برنامه و بودجه و نوسازی مدارس در احداث فضاهای آموزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: با ساخت فضای آموزشی مطلوب، آینده کشور درخشان خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار