نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش: تدوین سند توسعه آموزشی بر مبنای همه‌گیر شدن پوشش تحصیلی است

زاهدان (پانا) - نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در تدوین سند توسعه آموزشی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تدوین سند توسعه آموزشی استان بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های مختلف و تعامل و همفکری با سایر نهادها را برای اجرای بهتر و دقیق‌تر سند ضروری است.

کد مطلب: ۸۳۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش: تدوین  سند توسعه آموزشی بر مبنای همه‌گیر شدن پوشش تحصیلی است

واعظ مهدوی، تدوین سند توسعه آموزشی استان را در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان مقابله، رویارویی و مقاومت در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را یک اصل مهم و غیر قابل انکارعنوان کرد

وی افزود: شناسایی شرایط و زمان حال حاضر و اوضاع پیرامون بسیار مهم و ضروری است.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در تدوین سند توسعه آموزشی استان خاطر نشان کرد:عزم ملی، حفظ سرمایه اجتماعی و داشتن روحیه تقابل و مقابله، سه مولفه مهم برای نگهداشت شرایط و ثبات کشور و سرزمین اسلامی مان می باشد.

واعظ مهدوی ادامه داد: جهاد علیه نا برابری ها و ابزار دشمن جهادی بسیار عظیم و همه جانبه است.

مهدوی گفت : در مرحله اول تدوین سند توسعه آموزشی استان سعی شده تا پوشش تحصیلی توسعه و همه‌گیر شودودر مرحله بعد، نگهداشت محصلین و آموزش مهارت ها پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد :در این راستا هفت برنامه با ۲۷ طرح شامل ده‌ها پروژه پیش بینی شده است که اولویت اصلی برنامه، پوشش دوره ابتدایی به خصوص پایه اول ابتدایی است.

واعظ مهدوی ایجاد مدارس در مناطق فاقد پوشش تحصیلی ، احداث مدارس در مناطق دور از دسترس و صعب العبورو همچنین افزودن کلاس به محوطه های پر تراکم را از جمله طرح های اجرایی سند توسعه آموزشی استان بیان کرد.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در تدوین سند توسعه آموزشی استان بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های مختلف و تعامل و همفکری با سایر نهادها را برای اجرای بهتر و دقیق تر سند ضروری دانست.

واعظ مهدوی اظهار داشت :دانش برنامه ریزی و هنر اجرایی همه‌جانبه هر طرح و برنامه‌ای ،موفقیت آن را دو چندان می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار