سارقان احشام در دام پلیس نیشابور

نیشابور (پانا) - با تلاش پلیس شهرستان نیشابور باند سارقان حرفه ای احشام در بخش میان جلگه این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۳۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سارقان احشام در دام پلیس نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در یکی از روستاهای بخش میان جلگه شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد قرار گرفت .
سرهنگ حسین دهقان پور افزود: ماموران در بررسی های میدانی و پلیسی خود متوجه شدند سارقان با اطلاع کامل از محل نگهداری احشام مرتکب سرقت و تاکنون فقط از یک روستا اقدام به سرقت احشام کرده اند .
همین سرنخ کافی بود تا ماموران به یک نفر از اهالی همان روستا مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی بخش وی دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پاسگاه انتظامی انتقال یافت .
متهم 23 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به هشت فقره سرقت به تعداد 26 راس گوسفند با کمک و همکاری دو نفر دیگر از اهالی همان روستا اعتراف که دیگر همدستان 24 و 25 ساله وی نیز در عملیات های دیگر دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش سرقت های مشابه در این روستا تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار