طراحی دقیق ، منسجم و اجرای سند توسعه آموزشی ،توفیقات خوبی را برای استان به دنبال خواهد داشت

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: اجرای سند توسعه آموزشی ،پوشش تحصیلی همگانی را به دنبال خواهد داشت .

کد مطلب: ۸۳۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طراحی دقیق ، منسجم و اجرای سند توسعه آموزشی ،توفیقات خوبی را برای استان به دنبال  خواهد داشت

علیرضا نخعی در گردهمایی دوروزه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان که با حضورنماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در تدوین سند توسعه آموزشی استان در سالن اجتماعات خانه معلم زاهدان برگزار شد اظهار داشت : در سند تحول بنیادین برقراری عدالت آموزشی زمینه را برای دستیابی به جامعه ای متعالی، توسعه ‌یافته و بهره مند ازعدالت اجتماعی فراهم می‌کند.

وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه دکترواعظ مهدوی بعنوان آغاز گربرنامه عدالت آموزشی و تدوین سند توسعه آموزشی استان به صورت عملیاتی و کاربردی در همه ابعاد گفت :برنامه عدالت آموزشی استان سیستان و بلوچستان به طور خاص در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است .

وی افزود : آموزش وپرورش شکل دهنده افکار جامعه است و میتواند با رعایت کردن قواعد و استانداردهای لازم در همه زمینه ها در ارتقای سطح علمی و آگاهی دانش آموزان، پرورش روحیه آنان ودست یافتن به نظام تعلیم و تربیت سودمند ، گام بردارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه خدمات آموزشی باید در دسترس همه کودکان جامعه قرارگیرد خاطر نشان کرد: دولت و همه دستگاههای اجرایی باید برای رسیدن به این هدف یاری گر آموزش و پرورش باشند.

علیرضا نخعی گفت : بخش عمده ای از سند توسعه آموزشی در استان آماده شده است و امیدواریم این سند بعنوان الگو در کشور اجراشود.

نخعی تصریح کرد: در این راستا استفاده از ظرفیت کم نظیر صندوق بیمه روستاییان کشور و امضاء تفاهم نامه با این نهاد اتفاق خواهد افتاد .

وی ادامه داد:بهره گیری از ظرفیت صندوق بیمه روستاییان ، امید و نشاط و بالندگی را در خانواده های روستایی که تمکن مالی کمتری دارند ایجاد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار