باغ کتاب میزبان کارگاه های تابستانه انجمن نویسندگان شد

تهران (پانا) - کارگاه های تابستانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در حالی آغاز به کار می‌کند که بزرگسالان، کودکان و نوجوانان می‌توانند در موضوعات متنوع همچون قصه‌گویی، ویرایش، تصویرگری، داستان نویسی،شعر و... زیر نظر اساتید مجرب آموزش ببینند.

کد مطلب: ۸۳۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
باغ کتاب میزبان کارگاه های تابستانه انجمن نویسندگان شد

به گزارش دبیرخانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان،این کارگاه‌ها با همکاری باغ کتاب و پس از تکمیل ظرفیت کار خود را آغاز می‌کند. بر این اساس در بخش بزرگسال کارگاه‌های «آموزش قصه گویی ویژه مادران و مربیان»،« کارگاه آموزش شعر»،« کارگاه ویرایش و درست نویسی» به ترتیب زیرنظر پروین پناهی، سعیدخ موسوی زاده و مریم اسلامی . سیمین پناهی فرد برگزار می‌شود.
استاتید کارگاه های « داستان‌نویسی برای کودکان»، «تصویرگری کتاب کودک»، «داستان نویسی» و «روزنامه نگاری» به ترتیب مجید راستی، لیدا معتمد، سیامک گلشیری و تهمینه حدادی هستند.
در بخش کودک و نوجوان سه کارگاه برگزار می شود. «تصویرگری و نقاشی»، «آموزش شعر» و «داستان نویسی» عناوین این کارگاه هاست که مدرسان آن تهمینه حدادی، مریم اسلامی و عزت الله الوندی خواهند بود.
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ آماده ی پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.
بزرگسالان ، والدین و نوجوانانی که علاقمند به شرکت در این کلاس ها هستند می تواند ضمن تماس باشماره ۸۸۳۱۷۷۵۵ از جزییات ، ساعت های برگزاری و ساعت این کلاس ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار