معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

جشن «دختر ماه» در سراسر کشور برگزار می‌شود  

تهران (پانا) - معاون فرهنگی- تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری جشن «دختر ماه» در سراسر کشور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن «دختر ماه» در سراسر کشور برگزار می‌شود  

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه در آستانه روز دختر گفت: «در جامعه ایرانی با خصوصیت اسلامی و انقلابی بودن آن، روز دختر، به عنوان یک واقعه ملی، بهترین زمان برای پرداختن به موضوعات، مسائل و دغدغه‌های دخترانه و فرصت مغتنمی برای کار جمعی در این مورد است.»

مریم ملکی گفت: «پیش بینی و اجرای فعالیت‌هایی که زمینه ساز حرکت‌های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران، یکی از ضرورت‌های پیش روست.»

او گفت: «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، با پیش بینی و عملیاتی سازی اردوهای یک روزه و اجرای برنامه جشن دخترماه در این اردوها، بر آن است تا سهم خود را در پاسداشت جایگاه دختران ایران اسلامی ایفا کند. بر این اساس، اردوی روز دختر و جشن دخترماه با اهداف کمک به خودآگاهی دخترانه (استعدادها و توانمندی‌ها)، کمک به شناخت نقش اجتماعی بانوان، کمک به هویت شناسی بانوان (در هستی) اهتمام به ارتقای روحیه عفو و گذشت، اهتمام به آراستگی، اهتمام به ارتقای روحیه رأفت، محبت و مهربانی، اهتمام به ارتقای روحیه قناعت، اهتمام به ورزش و کمک به کسب مهارت‌های هنری برگزار می‌شود.»

او گفت: «ویژه برنامه‌های روز دختر دو بخش اجرا می‌شود. بخش اول، برنامه‌های عمومی اردو و بخش دوم، برنامه جشن دخترماه است. برنامه‌ها با توجه به بافت فرهنگی، ظرفیت‌های استان‌ها متفاوت خواهد بود. در مجموع در 32 استان کشور بیش از70 اردو و جشن دخترماه برگزار می‌شود.»

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: «اهم برنامه‌ها شامل سرود، تئاتر، انواع مسابقات، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، تست سلامت، کوهنوردی، بازی های بومی و محلی، برنامه‌های ورزشی، کتابخوانی، جشنواره غذا، آموزش انواع دست سازه‌ها، مراسم سخنرانی با موضوعات مرتبط با دختر و شخصیت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، مولودی خوانی، و... است.»

ویژه برنامه‌های روز دختر ۲۳ تا ۲۸ تیر برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار