معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران:

افزایش نشاط اجتماعی بازنشستگان از اثرات المپیادهای ورزشی بازنشستگان شهرداری است

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران می گوید منزلت اجتماعی،هویت سازمانی و افزایش نشاط اجتماعی بازنشستگان تهران از اثرات برگزاری الپیمادهای ورزشی شهرداری تهران است .

کد مطلب: ۸۳۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش نشاط اجتماعی  بازنشستگان  از اثرات  المپیادهای ورزشی بازنشستگان شهرداری است

ابراهیم شیخ درگفت‌وگو با پانا با تاکید برضرورت تداوم المپیادهای ورزشی وهمایش های فرهنگی_ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران گفت: چنین مراسم هایی به بازنشسته ها کمک می کند تا علاوه بر منزلت اجتماعی، هویت سازمانی هم داشته باشند.

وی افزود: افزایش شادابی ونشاط اجتماعی یکی دیگر از اثرات برگزاری چنین مراسم‌هایی است که در روحیه بازنشستگان تاثیربسزایی دارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در دنیا، مفهومی با عنوان«سالمندی پویا» مطرح است، اظهارداشت: این مفهوم یکی از مفاهیم اساسی است که در کل دنیا، محققان و مسئولان مشغول کار روی این مفهوم هستند و تحقیقات زیادی هم دراین رابطه انجام شده است.

وی افزود: دراین حوزه تلاش می کنند افرادی که دردوران بازنشستگی هستند،حداکثر منافع و لذت را از دوران بازنشستگی ببرند.

شیخ با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران، ادامه داد: برگزاری این مراسم فرصتی ایجاد می‌کند که فرزندان و نوه‌ها درکنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود در یک محیط و فضای پرنشاط و مفرح اجتماعی حضور یابند و لحظات خوبی را کنارهم بگذرانند.

این مقام مسئول درشهرداری تهران به یکی دیگراز اثرات برگزاری المپیادهای ورزشی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این المیپاد منجربه این می‌شود که بازنشستگان و خانواده‌هایشان در یک فضای ورزشی پراز شور و هیجان، لذت زیستن و اوقات خوش را با هم به اشتراک بگذرانند.

شیخ اجتماع بازنشستگان با هدف افزایش نشاط اجتماعی آنان را یک موهبت دانست و افزود: فرصت هایی این چنینی مانند پنجمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران، موهبتی است که به ما داده است وباید برای اهداف وارتقاء منزلت و نشاط اجتماعی بازنشستگان عزیز،نهایت استفاده را کنیم.

وی در خصوص کیفیت پنجمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران گفت:جمعیت بسیار خوبی برای این دوره حضوردارند واستقبال بسیارخوبی ازسوی بازنشستگان و خانواده های آنها شده است که این مسئله خارج ازانتظار خود بنده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار