مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا :

میزبانی شایسته استان مرکزی از جشنواره مهارت های هنری کشور قابل تقدیر است

اراک(پانا)- مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: میزبانی استان مرکزی از دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۸۳۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی شایسته استان مرکزی از جشنواره مهارت های هنری کشور قابل تقدیر است

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: استان مرکزی برای برگزاری این دوره از رقابت ها تمهیدات لازم را در حد استانداردهای بسیار بالا اندیشیده است که جا دار از مدیرکل و همکارانش در آموزش و پرورش استان مرکزی و مدیر و مجموعه عوامل کانون امام خمینی(ره) قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور در استان های مختلف این است که به توسعه متوازن رشته ها در نقاط مختلف کشور توجه داشته باشیم.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که در قالب این جشنواره برگزار می شود منجر به ارتقای سطح آموزش های مهارتی شود و به توسعه رشته های مهارتی و هنری کمک نماید.

آذرکیش اظهار داشت: معرفی و شناسایی توانمندی های هنرجویان، اشاعه فرهنگ کار و کار آفرینی، ارزیابی فرایند آموزشی های ارائه شده در طول سال تحصیلی و... بخشی از اهداف برگزاری این جشنواره بشمار می رود.

وی اضافه کرد: دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور در 11 گرایش برگزار می شود که تفاوت آن با سال های قبل اضافه شدن 2 رشته جدید گرایش چرم و پاپیه و ماشه است.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: از 9 هزار اثری که در مرحله هنرستانی توسط هنرجویان آماده شده بود 70 اثر از دختران و 6 اثر از هنرجویان پسر به مرحله کشوری راه یافت که اسامی نفرات برتر در مراسم اختتامیه که فردا برگزار می شود اعلام و نفرات برتر تجلیل خواهند شد.

هنرجویان حاضر در این مسابقات عصر امروز طی یک اردو برای بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) به خمین اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار