جلسه ستاد استانی دوره آموزشی تربیت بدنی آموزگاران پایه آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) _ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : جلسه ستاد استانی برگزاری دوره آموزشی آموزگاران پایه جهت اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه با مشارکت و حمایت معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور اعضاء ستاد در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد استانی دوره آموزشی تربیت بدنی آموزگاران پایه  آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

دکتر منوچهر هوشیار بیان داشت : معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت آموزش ابتدایی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در یک برنامه مشترک ، مصمم به گسترش فعالیت های حرکتی و کیفی سازی برنامه های تربیت بدنی در مدارس ابتدایی می باشند .

هوشیار گفت : نقش آموزگاران پایه به عنوان رکن اصلی مدارس ابتدایی در پیشبرد و تحقق اهداف این برنامه بسیار تاثیر گذار است .

وی خاطر نشان کرد : به جهت توانمند سازی و افزایش توان علمی آموزگاران پایه با الویت مدارس ابتدایی دخترانه نسبت به شیوه های تدریس درس تربیت بدنی در یک طرح گسترده تمامی آموزگاران پایه ابتدایی دخترانه آموزش می بینند .

هوشیار تصریح نمود : در استان بوشهر 4022 کلاس درس ابتدایی وجود دارد که معلمین این کلاس ها تحت آموزش این طرح قرار خواهند گرفت و این طرح تا پایان شهریور ماه انجام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار