سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری:

برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی باید بر اساس نظر مردم باشد

شهرری(پانا)- سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: برنامه های تفریحی و اوقات فراغت این شهرستان باید بر اساس نظر و ایده مردم محلات هدف برگزار شود تا شهروندان بیشترین بهره را از این برنامه ها داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های  طرح اوقات فراغت تابستانی  باید بر اساس نظر مردم باشد

مجتبی خانجانی ، در ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ری عنوان کرد: برنامه ریزی در خصوص اوقات فراغت مردم به ویژه نسل جوان کشور باید در تمام فصول سال مورد توجه دستگاه های متولی باشد ولی در فصل تابستان نگاه جدی تری به این امر صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کاروان سلامت و نشاط باعث غنی سازی اوقات فراغت جوانان این منطقه می شود گفت: تمامی دستگاه های متولی در این طرح باید ظرفیت های خود مانند سالن های ورزشی، آمفی تئاترها، ظرفیت های فرهنگی و خودروهای خود را در اختیار کاروان نشاط قرار دهند تا با برنامه ریزی درست و اصولی از منابع موجود بیشترین بهره برداری شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات سلامت و فراهم کردن فضای نشاط و شادی در محلات این شهرستان از اهداف راه اندازی این کاروان است.
خانجانی ادامه داد: برنامه های تفریحی و اوقات فراغت این شهرستان باید بر اساس نظر و ایده مردم محلات هدف برگزار شود تا شهروندان بیشترین بهره را از این برنامه ها داشته باشند.
وی با بیان اینکه تجربه شهرداری تهران در امر پر کردن اوقات فراغت در سراهای محلات بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: شهرداری های تازه تاسیس در بخش های مختلف شهرستان ری باید از این تجربه گران بها در امر خدمات رسانی مطلوب به مردم استفاده کنند.
خانجانی یادآور شد: شهرداری های نقاط مختلف شهرستان ری باید بر اساس نظر و ایده مردم نمادهایی برای ورودی شهرهای خود ایجاد کنند تا کسانی که وارد شهر می شوند در بدو ورود با فرهنگشان آشنا شوند.
وی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مسئولان باید از هر فرصتی در جهت کم کردن فشارهای روانی ناشی از مشکلات اقتصادی مردم استفاده کنند.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار