مدیرکل آموزش و پرورش همدان: معلمان توانمند نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان خلاق‌ دارند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به نقش تربیتی و فرهنگی معلمان در آینده کشور، گفت: معلمان توانمند نقش مهمی در تربیت دانش آموزان خلاق‌ دارند.

کد مطلب: ۸۳۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش همدان: معلمان توانمند نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان خلاق‌ دارند

محمد پورداود در نشست کارشناسان ضمن خدمت استان که با حضور احمد دانشفر، رییس اداره آموزش های کوتاه مدت ضمن خدمت وزارت متبوع برگزار شد، اظهار کرد: باید طرح و برنامه تازه ای با آموزش های نوین در مدرسه و کلاس با روش های جدید به اجرا در آید.

پورداود با اشاره به ضرورت افزایش توان تخصصی کارکنان، گفت: معلمان در عصر حاضر بایستی خود را با تغییر و تحولات امروزی هماهنگ سازند و نیاز دانش‌آموزان خویش را بشناسند و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی آشنایی با فن‌آوری های آموزشی، شناخت استانداردها، استفاده از روش‌های تدریس نوین و شرکت در دوره های ضمن خدمت را از مهم ترین عوامل موفقیت معلمان دانست و افزود: در صدر این موارد مسأله تربیت متناسب با سند تحول بنیادین بسیار راهگشاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که آینده پژوهی در آموزش و پرورش با افزایش دانش و تخصص حرفه ای معلمان شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: به هر میزان معلمان ماهرتر باشند، دانش آموزان ما توانمند تر و خلاق‌تر پرورش خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار