بیانیه پانزدهمین اردوی ملی دختران مناطق مرزی کشور قرائت شد

تهران (پانا) - بیانیه پانزدهمین اردوی ملی دختران مناطق مرزی کشور در مراسم اختتامیه این اردو در اردوگاه شهید باهنر قرائت شد.

کد مطلب: ۸۳۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه پانزدهمین اردوی ملی دختران مناطق مرزی کشور قرائت شد

مراسم اختتامیه پانزدهمین اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور ویژه دختران عصر امروز ۲۲ تیر در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در پایان این مراسم بیانیه پایانی این اردو توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

"شما مرزنشینان جمهوری اسلامی هستید و همین شما جوانان شجاع، با قدرت اراده‌ای که دارید با شور و شوقی که دارید باید بایستید. استقلال کشور به شما بستگی دارد و دفاع از کشور به عهده جوانان غیور و باهمتی مثل شماست..."

مقام معظم رهبری

ما، دانش‌آموزانی از تبار ایران از سرزمین بوعلی سینا، ابوریحان، فردوسی، سعدی و حافظ، مهد دلیرانی چون رستم و سیاوش و گردآفرید.

ما پرچم‌داران شهیدان والامقامی چون بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر و رزمندان و مرزبانانی چون چمران، همت، باکری، شوشتری و بابایی در ساعات پایانی پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور که در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران و با شعار "اینجا همه چیزش ایرانی است" برگزار گردید اعلام می‌داریم:

ما جوانان مرزنشین، وام‌دار و وارث شهیدان و دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، ضمن پیمان مجدد با آرمان‌های والای امام و شهیدان و مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم که به تاسی از راه شهدا در تقویت روحیه مبارزه با هجمه‌های فرهنگی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی خویش کوشش نماییم و با حفظ عفاف و حجاب خود ادامه دهنده راه شهداو دلاورمردان این مرزوبوم باشیم.

ما نوجوانان و جوانان مرزنشین در سال حمایت از کالای ایرانی، متعهد می‌شویم با نهادینه‌سازی شعار "اینجا همه چیزش ایرانی است" تا سال ۱۴۰۴ زمینه‌های تولید و مصرف کالای ایرانی را تقویت نماییم.

ما نوجوان و جوانان غیور مرزنشین تمام همت خویش را برای اطلاع فرهنگی کشور و حفظ هویت ملی، وحدت و همگرایی با ملت بزرگ ایران اسلامی به کار خواهیم بست.

ما ضمن حمایت از وحدت و انسجام قوای سه‌گانه و خدمات دولت تدبیر و امید از دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم نسبت به اجرای موارد زیر اهتمام ویژه داشته باشند:

از دولت تدبیر و امید و اعتلال می‌خواهیم تا اعتبارات لازم و کافی برای مناطق روستایی و عشایری مرزی به گونه‌ای تامین گردد تا با گسترش استفاده از کالای ایرانی زمینه اشتغالزایی و ایجاد مشاغل صنعنی و تولیدی در مناطق مرزی و استقرار توسعه پایدار فراهم گردد.

تمام امکانات و سازوکارهای دولت را برای جلوگیری از ورود هجمه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی به مناطق مرزی به کار گیرند تا دیگر شاهد تحرکات فرقه‌ها و مذاهب ضاله در مناطق مرزی و جذب دانش‌آموزان به این فرق نباشیم.

در راستای تحقق سند تحول بنیادین و توسعه و تعمیق عدالت آموزشی از وزارت آموزش و پرورش دولت اعتدال می‌خواهیم تا زیرساخت‌های لازم برای این امر در مناطق مرزی فراهم گردد تا بدین ترتیب دانش‌آموزان مرزنشین از همه امکانات آموزشی و پرورشی اعم از نیروی انسانی، فضا و منابع در همه دوره‌های تحصیلی برخوردار گردند.

در پایان ضمن تشکر از تمام برنامه‌ریزان، دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان پانزدهمین اردوی ملی، ما دختران مرزنشین فرصت را غنیمت می‌شماریم تا عهد خویش را با نظام جمهوری اسلامی دوباره تازه کنیم و با صدایی رسا اعلام کنیم که جوانان مرزنشین ایران در هرجه و در هرحال برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و سرفراز همواره آماده و جان برکف هستند و جان و مال خویش بر سر این پیمان می‌گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار