بحری زاده: مرزها مفصل و لولای ارتباطی بین داخل و خارج یک کشور هستند

تهران (پانا) - مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مرزها مفصل و لولای ارتباطی بین داخل و خارج یک کشور هستند و از آنجایی که توسعه و امنیت ارتباط تنگاتنگی باهم دارند، توسعه‌ی متوازن و متعادل در مرزها و داخل کشور یک ضرورت بسیار مهمی است، اگر مرز های ما توسعه یافته باشند بر امنیت و به تبع آن توسعه در داخل کشور تاثیر مستقیم خواهند گذاشت.

کد مطلب: ۸۳۶۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بحری زاده: مرزها مفصل و لولای  ارتباطی بین داخل و خارج یک کشور هستند

بحری زاده، مشاور معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه‌ی پانزدهمین اردوی ملی مناطق مرزی ویژه دختران، در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: راهبرد وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن معاونت پرورشی و فرهنگی، توسعه‌ی متوازن امور آموزشی و پرورشی در داخل و مرز های کشور است.

بحری زاده گفت: برگزاری اردوی اختصاصی برای دانش آموزان مناطق مرزی نشان از توجه‌ خاص وزارت آموزش و پرورش به مناطق مرزی و همچنین برخورداری این مناطق از اهمیت و اولویت برای این دستگاه است.

وی اظهار کرد: امید است که دانش آموزانی که در این اردو حضور دارند با هم افزایی که در کنار یکدیگر ایجاد می‌کنند موجب افزایش دانش و مهارت و تقویت هویت ملی و اسلامی خود شوند.

بحری زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه‌ های تفریحی که برای دانش آموزان تدارک دیده شده است، برگزاری کلاس و کارگاه های متنوع و جذاب فرصت مناسبی است تا این عزیزان بتوانند استعداد های نهفته خودشان را شکوفا کنند.

وی در پایان افزود: دانش آموزان با استعداد و مهربان مناطق مرزی در کنار خانواده های غیور خود توامان نگهبانان مرزهای خاکی و اعتقادی کشور در مقابل تهاجم سخت و نرم دشمن هستند. انتظاری که از این دانش آموزان داریم این است که از این فرصت برای دوستیابی و شناخت خرده فرهنگ های هموطنان خود از اقوام مختلف و تقویت وحدت، همدلی و هویت اسلامی _ایرانی به خوبی استفاده کنند.

آیین اختتامیه‌ی پانزدهمین دوره‌ی اردوی ملی مناطق مرزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار