در مراسم جشن مدیران تولید سینما سینماگران از دردهای سینمای کشور سخن گفتند

تهران (پانا) - تعدادی از سینماگران مطرح کشور در مراسم جشن مدیران تولید سینما برخی مسائل و مشکلات مبتلابه سیمای ایران را مطرح کردند.

کد مطلب: ۸۳۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
در مراسم جشن مدیران تولید سینما سینماگران  از دردهای سینمای کشور سخن گفتند

هفدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران شامگاه پنجشنبه ۲۱ تیر با حضور اهالی سینما و رسانه و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را مهران رجبی بر عهده داشت سیروس الوند طی سخنانی گفت: بعد از مدتها امشب برای اولین بار در یک مراسم جشن دعوت شدم و امیدوارم این مراسمها بیشتر شود امروز سینما در دست ۱۵ نفر است و من از مدیران تولید می‌خواهم که کمک کنند تا بیکاری در سینما کم شود

کیومرث پور احمد نیز گفت: متشکرم از مدیران تولید که در شرایطی که مدیران دولتی به فکر سینما نیستند برای سینما جشن می‌گیرند.

احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز گفت: سینماگران از جمله گروههای هستند که در جامعه تاثیرگذار هستند و باید از این فرصت وتاثیرگذاری در جامعه استفاده کنند. و این تأثیر گذاری با استفاده از فضای مجازی بیشتر می‌شود

پوران درخشنده نیز با اشاره به شرایط امروز جامعه گفت: متاسفانه این روزها جامعه ما درگیر مشکلات اقتصادی است و آرامش ندارد و مسائل مالی شرایط را برای همه سخت کرده است.

مصطفی کواکبیان نیز با اشاره به اهمین نقش سینماگران در نشان دادن مشکلات جامعه گفت: سینماگران میزان‌الحراره جامعه هستند و باید این اختلاس‌ها و این رقم‌های نجومی و سرکیسه کردن مردم را در فیلم‌های خود نشان دهید تا آبروی آنها برود.

حجت الاسلام محمدحسین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران نیز طی سخنانی نیز با اشاره به اینکه سینمای ایران بعد از انقلاب افتخارات زیادی کسب کرده است گفت: امروز دفاع مقدس ما را با فیلمهای سینمای دفاع مقدس می‌شناسند شهدای عالی قدر شخصیت‌های متفاوتی داشتند که در فیلم‌های دفاع مقدس ظهور پیدا کردند و همین مساله این آثار را با فیلم‌های هالیوودی که درباره جنگ ساخته شده‌اند متفاوت می‌کند.

در بخشهای مختلف این مراسم با حضور سیروس الوند، فاطمه ذوالقدر، کیومرث پوراحمد و مهدی صیاد شیرازی، احمد مازنی، علیرضا محجوب، پوران درخشنده، مصطفی کواکبیان، علی دهکردی، محمدرضا باهنر، سید محمود دعایی، بهروز افخمی، حجت الاسلام محمدحسین ابوترابی فرد و علی قایم مقامی، لیلا زین الدین، رسول صدر عاملی از یوسف صمدزاده، سعید سعدی، ناصر مقدس، عباس درخشنده، وحید مشایی، عبدالله شهباززاده، طاهر امانی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
هفدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران به دبیری علی قائم مقامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار