اجرای همزمان کارگاه‌های مهارت‌آموزی پیش از ازدواج در روز ملی دختران

تهران (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای همزمان کارگاه های مهارت‌آموزی پیش از ازدواج در تمامی شهرستان‌های استان تهران در روز ملی دختران (24تیرماه) خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای همزمان کارگاه‌های مهارت‌آموزی پیش از ازدواج در روز ملی دختران

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، رضا گل‌محمدی هدف از این کارگاه‌ها را که با مشارکت مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، گامی برای فرهنگ سازی به لزوم دانش‌افزایی جوانان به مقوله ازدواج و تشکیل خانواده و همچنین لزوم مشورت گرفتن از متخصصین این امر دانست.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای اینکه سهم خود در کاهش آسیب طلاق را انجام دهد تا آخر امسال اجرای کارگاه‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را ادامه خواهد داد و در انجام این امر، به توزیع عادلانه این فرصت آموزشی در تمامی شهرستان ها و روستاهای استان توجه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: ما رویکرد کمی گرایی صرف در برگزاری چنین کارگاه‌هایی نداریم و کیفیت آموزش های ارائه شده برایمان مهم است. همان گونه که در اجرای دوره‌های تربیت مربی ازدواج و خانواده که میزبان متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از تمام کشور هستیم، کیفیت تدریس مدرسان دوره را کنترل کرده و همین امر موجب رضایت شرکت‌کنندگان و تقاضای مضاعف برای تدوام برگزاری دوره برای معرفی شدگان سایر دستگاه‌ها از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و فاتب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار