رمضانی:دانش آموزان شرکت کننده در اردوی مناطق مرزی باید از ظرفیت، مهارت و دانش یکدیگر بهرمند شوند

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورشی گفت: دانش آموزانی که در اردوی مرزی حضور دارند باید در کنار هم از ظرفیت، مهارت و دانش یکدیگر بهرمند شوند تا باعث هم افزایی شود.

کد مطلب: ۸۳۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی:دانش آموزان شرکت کننده  در اردوی مناطق مرزی باید از ظرفیت، مهارت و دانش یکدیگر بهرمند شوند

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه‌ی پانزدهمین اردوی ملی مناطق مرزی ویژه دختران در گفتگو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران اظهار کرد : دانش آموزان شرکت کننده در این اردو از ۱۵۱ منطقه‌ی مرزی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در معاونت پرورشی و فرهنگی به دنبال توسعه‌ی متوازن در حوزه‌ی تربیت هستیم، افزود: دانش آموزان مستعد، باصلابت و پرتلاش مناطق مرزی که مسئولیت سنگین مقابله با تهاجم فرهنگی غرب را در سرحدات ما به عهده دارند، نیازمند این هستند که آموزش و مهارت های جدید را فرا بگیرند تا بتوانند در مقابل تاکتیک های شبیخون غرب ایستادگی کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ما در این اردو سعی می کنیم دانش آموزان علاوه بر اینکه دانش و مهارت خود را تقویت می‌کنند از امکاناتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده ، مطلع شده و بتوانند از آنها استفاده کنند.

رمضانی بیان کرد: در مقابل تهاجم همه جانبه‌‌ای که غرب برای ما در نظر گرفته است، نیاز داریم تا امکانات بیشتری در اختیار دانش آموزان مناطق مرزی قرار بدیم.

وی تاکیدکرد: معاونت پرورشی و اداره‌ی کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با امکاناتی که دارد نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای دانش آموزان سلحشور مرزی باشد، و این مستلزم این است که علاوه بر وزارت آموزش و پرورش نهاد هایی همچون معاونت توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نهاد ریاست جمهوری که امکانات و بودجه هایی در اختیار آنان قرار گرفته شده ، به کمک ما بشتابند.

شایان ذکر است ،پانزدهمین دوره‌ی اردوی ملی مناطق مرزی ویژه دختران با حضور بیش از ۵۵۰ دانش آموز از هفده استان مرزی کشور از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار