رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد:

شهریه مدارس غیردولتی براساس رتبه‌بندی تغییر می‌کند

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از آغاز پایلوت طرح رتبه‌بندی مدارس غیردولتی از سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهریه مدارس غیردولتی براساس  رتبه‌بندی تغییر می‌کند

مجتبی زینی‌وند در گفت‌وگو با پانا درباره طرح رتبه‌بندی مدارس غیردولتی گفت: «مرحله اول طرح رتبه‌بندی مدارس غیردولتی یعنی تعیین ملاک‌ها و معیارهای رتبه‌بندی انجام شده است. نشانگرهایی که باید در این طرح در نظر گرفته شود، در قالب پروژه‌ای مشخص شده است.»

او ادامه داد: «در مرحله دوم باید پایش مدارس انجام شود و ما اکنون در این مرحله هستیم و سال آینده بعد از اتمام پایش، تعدادی از مدارس غیردولتی به صورت پایلوت، رتبه‌بندی می‌شوند.»

به گفته رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی، مهمترین هدف این طرح، تحقق میزان اهداف این مدارس شامل کیفیت‌بخشی، رعایت دستورالعمل‌ها و همه ملاک‌ها و معیارهای یک مدرسه مطلوب است.

زینی‌وند گفت: «از طریق این طرح مشکلات مدارس هم شناسایی می‌شوند و مردم هم متناسب با نوع رتبه مدارس به آنها مراجعه می‌کنند و می‌توانند از مدارس انتظارات متفاوت داشته باشند.»

او افزود: «البته در میزان شهریه مدارس هم این رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارد، شهریه مدارس متناسب با کیفیت برنامه‌های مدارس و رتبه آنها تعیین می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار