قائم مقام مدیر اجرایی جشنواره کودک اصفهان خبر داد:

آغاز رقابت متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

تهران (پانا) - آزمون کتبی داوران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فردا(جمعه ۲۲ تیر) در بنیاد فرهنگی امام صادق(ع) اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، عادل دهدشتی قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از برگزاری آزمون کتبی ویژه جذب داوران کودک و نوجوان این رویداد سینمایی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: فردا جمعه ۲۲ تیرماه کودکان و نوجوانان اصفهانی که برای حضور در جمع داوران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ثبت نام کرده اند، در آزمون کتبی داوری که از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بنیاد فرهنگی امام صاق(ع) برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان جشنواره همچنین بیان کرد: این آزمون کتبی اطلاعات عمومی شرکت کنندگان را در خصوص سینمای کودک و نوجوان، درک مفاهیم حوزه هنر، خلاقیت و میزبان آشنایی با هنرهای مرتبط به سینما نظیر موسیقی و ... می سنجد و توسط روانشناسان و کارشناسان خبره حوزه کودک و نوجوان طراحی شده است.

دهدشتی افزود: در بخش داوری کودکان و نوجوانان طبق روال هر سال و بر اساس آیین نامه جشنواره، تعدادی از کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال پس از موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گذراندن دوره آموزشی به جمع داوران جشنواره اضافه می شوند. امسال به مناسبت برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره، ۳۱ داور کودک و نوجوان ما را در انتخاب بهترین اثر بخش سینمای ایران همراهی خواهند کرد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار