هشدار پلیس درباره فروش لیزینگی خودرو و پیش فروش آپارتمان

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت درج آگهی در مطبوعات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش‌فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده نیست.

کد مطلب: ۸۳۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس درباره فروش لیزینگی خودرو و پیش فروش آپارتمان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت آپارتمان و خودرو در ماه‌های اخیر، احتمال اینکه کلاهبرداران حرفه‌ای به سمت و سوی سوء استفاده از شهروندان تحت عناوین مختلف روی آورند متصور است که خریداران باید در هنگام خرید و فروش مراقب باشند.

وی افزود: درج آگهی در مطبوعات از سوی شرکت‌ها، موسسات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش‌فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: مردم نباید به همه شرکت‌های لیزینگ خودرو اعتماد کنند و پیش از پرداخت هر گونه وجهی از مجوزدار بودن آن شرکت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل کنند.

به گفته وی، اسامی شرکت‌های مجاز در فروش لیزینگی خودرو در سایت بانک مرکزی به نشانیwww.cbi.ir موجود است.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیش خرید ملک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند، ضمن اینکه فروشنده نیز موظف است سند اولیه ملک را به رویت مشاور املاک و خریدار برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار